اب و هوای مرگ بار!

کسی چه می داند؟
شاید "یاسین"، قلب قرآن، همان
"یاحسین" باشد،
.
.
.
.
.
اما بی سر!!!
اینجا قرن 21 است...
اینجا صدای آهنگهای پاپ لسآنجلسی و غرب زده آن قدر بلند است که فریادهای «حاج مهدی باکری» به گوش نمی رسد !!!
اینجا همه «حاج ابراهیم همت» را با اتوبان همت می شناسند!!!
اینجا بر دیوارهای شهر روی عکس شهید ، پوستر تبلیغاتی می چسبانند !!!
اینجا نام شهید را برای اینکه بچهها خشونت طلب و جنگ طلب بار نیایند از کوچهها برداشته و نام نگین و جاوید می گذارند !!!
اینجا ستارگان درخشان هالیوود آنقدر زیاد شدهاند که دیگر کسی ستارگان پرفروغ کربلای ایران را نمی بیند!!!
اینجا دیگر شهدا زنده نیستند و در پیچ و خمهای عصر ارتباطات، به خاک سپرده شدهاند !!!
اینجا دیگر کسی نمی خواهد گمنام بماند، همه به دنبال کسب نام هستند !!!
اینجا جانبازان موجی را از اجتماع دور نگه می دارند تا آسیبی به افکار عمومی نرسانند !!!
اینجا خرمشهر دیگر خونین شهر نیست، خرمشهر دیگر ۳۶ میلیون جمعیت ندارد!!!
اینجا کسی نمی داند، مهدی باکری در وصیتنامه خود از خدا خواسته بود جسدش برنگردد و
تکهای از زمین را اشغال نکند!!!
اینجا دشمن در خانههای ماست، دیگر کسی حاضر به نبرد با دشمن نیست!!!
اینجا کسی نمی خواهد با صدای اللهاکبر، لرزه بر تن دشمن بیاندازد!!!
اینجا در پناه میز هستیم، دیگر کسی پشت خاکریز پناه نمی گیرد!!!
اینجا جانباز شیمیایی، به خاطر نداشتن پول، در بیمارستان پذیرش نمی شود و شهد شهادت می نوشد!!!
اینجا کسی نمی داند، شب عملیات خیبر حاج مهدی باکری، برادرش حمید باکری را جاگذاشت و رفت!!!
اینجا کسی نمی داند، مهدی زینالدین، رتبه چهار کنکور سراسری را داشت!!!
اینجا کسی نمی داند، تکههای پیکر شهیدی را درون گونی برای خانوادهاش فرستاده بودند!!!
اینجا روسریها هر روز کوچکتر می شود و مانتوها هر روز کوتاهتر و تنگتر!!!
اینجا دخترها پسر شدهاند، پسرها دختر شدهاند، مردان بی غیرت شدهاند، زنان بی حجاب شدهاند!!!
اینجا دیگر کسی، احترامی برای چفیه شهدا قایل نیست !!!
اینجا دعای عهد را فراموش کردهایم، زمان ندبه و سمات را گم کردهایم !!!
اینجا برای زیبا سازی شهرها، میلیونها هزینه می شود
اینجا در هر کجای این سرزمین خونین اسلامی، حقیقت به مسلخ مصلحت می رود!!!
اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!








بگذار لبخند هایت دنیا را عوض کند
.
.
.
نگذار دنیا لبخند هایت را عوض کند..